مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:302021-02-26اقتصادي

آب 5 هزار باغ ویلا در استان بوشهر قطع می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تاکنون بیش از دو هزار انشعاب آب خانه باغ ها در استان بوشهر قطع شده که این روند تا قطع حدود پنج هزار انشعاب غیرمجاز ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحمید حمزه پور صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران،کاهش باران را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از 80 درصد منابع آب آشامیدنی استان بوشهر وابسته به دیگر استان ها است و از طریق بارش باران تامین و تقویت می شود کاهش بارش باران تاثیر قابل توجهی در میزان منابع آب این استان می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر میزان سرانه مصرف آب در شهرها 220 لیتر و در روستاها 150 لیتر دانست و بیان کرد: اکنون به صورت متوسط سرانه مصرف بیش از 300 لیتر است که با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی قدری توزیع آب در روستاها و شهرها ساماندهی شده است.

وی از نصب کنتور در ورودی روستاها خبر داد و افزود: برای توزیع عادلانه آب در روستاها و شهرها کنتور در ورودی این نقاط نصب شده که همکاری دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها در این زمینه ضروری است.

حمزه پور با اشاره به تشدید قطع انشعاب غیرمجاز آب به ویژه خانه باغ ها تاکید کرد: تاکنون افزون بر دو هزار انشعاب آب خانه باغ ها در استان بوشهر قطع شده که این روند تا قطع حدود پنج ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب 5 هزار باغ ویلا در استان بوشهر قطع می شود

آب 5 هزار باغ ویلا در استان بوشهر قطع می شود