مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-26اقتصادي

امکان ردیابی آرد از تولید تا مصرف در اردبیل فراهم شد


مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از راه اندازی سامانه و ردیابی آرد در فرآیند توزیع از محل تولید تا مصرف در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین وطن دوست با اشاره به راه اندازی سامانه هوشمند ردیابی آرد در استان اردبیل اظهار کرد: در اجرای طرح نظارت بر زنجیره تأمین و تولید آرد و نان و در راستای جلوگیری از هر گونه سو استفاده های احتمالی در مرکز استان اقدام به تجهیز سیستم نرم افزاری و نصب اپلیکیشن و جی.

پی.

اس برای ناوگان حمل و نقل آرد شده است.

وی بیان کرد: این تجهیزات در سایر شهرستان های استان نیز تدارک دیده شده و امکانات مورد انتظار این سامانه، ثبت اطلاعات نانوایان، کارخانجات آرد سازی و رانندگان در سامانه، امکان مسیریابی و نظارت بر کل فرایند حمل و نقل آرد و ارتباط با راننده در زمان حمل آن و امکان تعریف مسیرهای بازرسی، کنترل در مسیر و نظارت و بازرسی در فرآیند حمل آرد از کارخانجات تا نانوا و نهایتاً امکان مسیریابی هوشمند است.

وطن دوست تصریح کرد: از دستاوردها و موفقیت های این سامانه ایجاد امنیت با جلوگیری از ارتباط ناسالم راننده، نانوا، کارخانه ها و امکان احراز هویت تحویل گیرندگان و تحویل دهندگان آرد، اعلام و دریافت هوشمند تخلف های پیش بینی شده، جلوگیری از قاچاق و ارسال آن به محل غیر هدف و نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ردیابی آرد از تولید تا مصرف در اردبیل فراهم شد

امکان ردیابی آرد از تولید تا مصرف در اردبیل فراهم شد