مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-26بين الملل

مقاومت فلسطین: غافلگیری ها برای دشمن صهیونیستی به موقع آشکار خواهد شد


منابع مقاومت فلسطین خبر دادند که رژیم صهیونیستی به تازگی با استفاده از ابزار رسانه تلاش خود برای بزرگ نمایی دستاورد های ادعایی را بیشتر کرده است تا مقاومت در واکنش به آنها توانمندی های خود را آشکار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع مقاومت فلسطین در گفت و گو با روزنامه الاخبار خبر دادند که رژیم صهیونیستی به منظور زمینه سازی برای به دام انداختن نیروهای دریایی مقاومت فلسطین اخیرا اقدامات خود برای زیر نظر گرفتن این نیروها را بیشتر کرده اند تا از راه بازی های رسانه ای که دیگر نخ نما شده است، اطلاعاتی در این خصوص به دست آورند که مقاومت هیچگاه در مقابل این بازی ها توانمندی های خود را فاش نخواهد کرد.

روزنامه الاخبار در این خصوص نوشت که از دو هفته پیش تا کنون، اشغالگران تمرکز خود را بر نیروهای دریایی مقاومت فلسطین بیشتر کرده اند آن هم با زیر نظر گرفتن چند هدف نظامی در دریای غزه؛ اقدامی که برخی منابع مقاومت فلسطین در ارتباط با آن گزارش دادند، دشمن حسگرها و دستگاه های پایش جدیدی در طول منطقه دریایی چسبیده به نوار غزه نصب کرده و در عین حال، عملیات پایش در خطوط مرزی با مصر را فشرده تر کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است که حدود دو هفته پیش و در شرایط بسیار بد جوی، نیروهای دریایی رژیم صهیونیستی یک قایق را که از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین: غافلگیری ها برای دشمن صهیونیستی به موقع آشکار خواهد شد

مقاومت فلسطین: غافلگیری ها برای دشمن صهیونیستی به موقع آشکار خواهد شد