مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:102021-02-26سياسي

جزییات مصوبه شفافیت آرا در دست بررسی/طرح پس از نهایی شدن اجرا می شود


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با اشاره به اینکه طرح شفافیت آرا در دومین رأی گیری به صورت قاطع تصویب شد، گفت: جزییات طرح در کمیسیون آیین نامه بررسی می شود و به زودی با نهایی شدن آن اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در جهانی گفتمان رایجی در دنیای امروز رتبه خاص و ویژه ای را پیدا کرده است، گفت: بنا به فرمان رهبر کبیر انقلاب، پیروی از معنویات مقام معظم رهبری می توان با حرکت درست در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب به پیشرفت و توسعه کشور کمک شایانی داشته باشیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران و نسل جوان کشور، بیان کرد: ظرفیت معنوی و استعداد اقتصادی در درون کشور باید مورد توجه قرار گیرد، امروز با نگاه به پتانسیل داخل و تقویت تفکر و روحیه انقلابی و جهادی می توانیم با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ایجاد تمدن نوین اسلامی در راستای بسترسازی حکومت جهانی در مسیر انقلاب قرار دارد، ادامه داد: برای ایجاد دولت اسلامی نیازمند روشن گری و بصیرت افزایی هستیم، روحیه انقلابی، وحدت و انسجام میان مردم و مسؤولان می تواند بستر را برای تشکیل دولت اسلامی فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصوبه شفافیت آرا در دست بررسی/طرح پس از نهایی شدن اجرا می شود

جزییات مصوبه شفافیت آرا در دست بررسی/طرح پس از نهایی شدن اجرا می شود