مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-26سياسي

بازگشت 16 پدر به آغوش خانواده


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی استان سمنان گفت: با تلاش های صورت گرفته، 16 نفر از زندانیان نیازمند در این استان آزاد شدند و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

- امید کهربایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با کمک خیران ستاد دیه، مساعدت مراجع قضایی و تلاش مددکاران زندان ها، هم زمان با ولادت باسعادت حضرت علی (ع)، 16 نفر از زندانیان با پرداخت بدهی و جلب رضایت شکات یا اعطای خدمات قضایی از زندان های این استان رهایی یافتند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی استان سمنان تأکید کرد: از مجموع 16 نفر که هم زمان با میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز مددکار آزاد شدند، چهار نفر توسط خیران و بقیه با پیگیری مددکاران و اعطای مرخصی پایان حبس توسط مراجع قضایی آزاد شدند.

کهربایی با اشاره به لزوم ترویج روحیه پیروی از سیره علوی و دستگیری از درماندگان در جامعه گفت: با تلاش های ستاد دیه و مشارکت خیران، در حال حاضر هیچ زندانی نیازمند بدهکار با بدهی کمتر از 50 میلیون تومان در استان سمنان نداریم که فقط به دلیل این بدهی تحمل حبس کند.

او گفت: با پیگیری ستاد دیه استان و مسؤولان زندان ها، تا پیش از پایان سال، آمار زندانیان غیرعمد با بدهی زیر 100 میلیون تومان نیز به صفر خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 16 پدر به آغوش خانواده

بازگشت 16 پدر به آغوش خانواده