مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-26سياسي

رویش سلیمانی ها در عرصه علمی


دارنده مدال طلای المپیاد اقتصاد، مدیریت حاج قاسم سلیمانی را به عنوان الگویی برای خود معرفی کرد و گفت: از شهادت ایشان بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم که اگر ایشان در راه اعتلای جمهوری اسلامی شهید شدند من هم باید وقتم را برای اعتلای اقتصاد و مدیریت در جمهوری اسلامی بگذارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اوایل اسفندماه بود که درخشش دانش آموزان اصفهانی در المپیادهای علمی در رشته های کامپیوتر، جغرافیا، علوم زمین، شیمی، تفکر و کارآفرینی، نجوم و اخترفیزیک، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، اقتصاد و مدیریت و ادبیات رسانه ای شد.

از بین 42 دانش آموز راه یافته به مرحله نهایی، 40 نفر در آزمون پایانی شرکت کردند که 14 نفر مدال طلا، 14 نفر مدال نقره و 7 نفر مدال برنز کسب کردند.

مهدی جان نثاری یکی از این دانش آموزان سخت کوش و دارنده مدال طلای المپیاد اقتصاد و مدیریت و سرگروه تیم اقتصاد کشورمان راه یافته به مرحله جهانی 2021 کشور لتونی متولد سال 1383 است که در دبیرستان شهید اژه ای 1 تحصیل می کند که در ادامه به گفت وگو با او می پردازیم.

مسائل اقتصادی و تأکید رهبر انقلاب دلیل انتخاب رشته المپیاد او دلیل انتخاب این رشته برای حضور در المپیاد را توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست که رهبر معظم انقلاب در این بیانیه اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویش سلیمانی ها در عرصه علمی

رویش سلیمانی ها در عرصه علمی