مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:502021-02-26ورزشي

واکنش نمایندگان مردم بابل در مجلس به واقعه روستای تورسو


نمایندگان مردم بابل در مجلس با صدور بیانیه ای نسبت به واقعه روستای تورسو بندپی شرقی این شهرستان و برخورد ناپسند ماموران منابع طبیعی در تخریب واحدهای احداثی در جنگل واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بیانیه مهدی سعادتی و علی کریمی فیروزجایی پیرامون واقعه اخیر در روستای تورسو آمده است: بی شک یکی از بزرگترین دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرای عدالت و نهادینه کردن قانون در جامعه بوده و باید به این مهم توجه داشت که این نظام حکومتی بر پایه مردم سالاری دینی است که حمایت از پابرهنگان، مستضعفان و محرومان جز لاینفک اصول آن بوده که توجه به این اصل بارها توسط امامین انقلاب به مسئولان به عنوان یک مطالبه گوشزد شده است.

در ادامه آمده است: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی وظیفه آحاد مردم و مسئولان می باشد و برهمه تکلیف است که به قوانین موجود در این حوزه احترام گذاشته و نسبت به متولیان این سرمایه ملی همکاری همه جانبه داشته باشند.

همچنین تصریح شده است: هر چند اجرای چنین قوانینی (برای حفظ منابع طبیعی و ملی) در جامعه امری ضروری و واجب است، اما در اجرای آن باید به مصالح کلی حاکم بر جامعه و حفظ کرامت اقشار مستضعف و حاشیه نشینان نیز توجه ویژه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نمایندگان مردم بابل در مجلس به واقعه روستای تورسو

واکنش نمایندگان مردم بابل در مجلس به واقعه روستای تورسو