مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-26اقتصادي

انتقاد از سیاست های حمایتی دولت از کشاورزان/هشدار درباره فروش زمین های کشاورزی


عضو مجمع ملی خبرگان کشاورزی با انتقاد از سیاست های دولت در حمایت از کشاورزان، گفت: طی چند سال آینده، این احتمال وجود دارد که کشاورزان وارد حوزه های شغلی دیگری شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایوب عابدی، عضو مجمع ملی خبرگان کشاورزی در جلسه این مجمع با اشاره به اینکه ما بیش از 50 تا 80 تن بذر پیاز با قوه نامیه 95 تا 98 درصد تولید می کنیم که این قوه نامیه رکوردی بی سابقه محسوب می شود، گفت: از کشورهای مختلف از جمله افغانستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان و غیره درخواست تولید در این کشورها یا صادرات بذر به آنجا را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه تولید بذر پیاز را در 5 استان کشور انجام می دهیم، گفت: حدود 10 درصد بذر مورد نیاز کشور در مزارع ما انجام می شود و اگر این تولید نبود باید دولت 80 تن بذر اضافه وارد کشور می کرد که باعث خروج ارز زیادی می شد.

عابدی با انتقاد از سیاست های مسئولان دولتی در زمینه حمایت از بخش کشاورزی و کشاورزان، اظهار داشت: متأسفانه برخی از مسئولان به جای حمایت از حمایت کنندگان، بر راه آنها سنگ اندازی می کنند و باعث کاهش انگیزه کشاورزان می شوند.

این عضو مجمع ملی خبرگان کشاورزی با اشاره به افزایش سرسام آور هزینه های تولید خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حمایتی از کشاورزان صورت نمی گیرد تصور ما این است که طی سالهای آینده کشاورزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از سیاست های حمایتی دولت از کشاورزان/هشدار درباره فروش زمین های کشاورزی

انتقاد از سیاست های حمایتی دولت از کشاورزان/هشدار درباره فروش زمین های کشاورزی