مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-26بين الملل

آمریکا حملات هوایی در شرق سوریه را تایید کرد


پنتاگون در بیانیه ای مدعی شد که چندین تاسیسات واقع در یک نقطه کنترل مرزی که مورد استفاده شماری از گروه های مورد حمایت ایران از جمله کتائب حزب الله و کتائب سید الشهدا بود تخریب شد.

- پنتاگون در بیانیه ای مدعی شد که "چندین تاسیسات واقع در یک نقطه کنترل مرزی که مورد استفاده شماری از گروه های مورد حمایت ایران از جمله کتائب حزب الله و کتائب سید الشهدا بود" تخریب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ پنتاگون اعلام کرد که جنگنده های آمریکایی چندین حمله به شرق سوریه در واکنش به حملات اخیر به کارمندان آمریکایی در عراق داشتند.

ایسنا به نقل از رویترز نوشت: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تاکید کرد که این حملات، چندین تاسیسات را در ایست نظارتی مرزی تخریب کرد که گروه های "تندرو مورد حمایت ایران" از آنها استفاده می کردند.

دو مسئول آمریکایی نیز که خواستند نامشان فاش نشود، اعلام کردند که جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا با این حمله هوایی موافقت کرده است.

این حمله بعد از حملات راکتی اخیر به مواضع آمریکایی در عراق انجام شد.

پنتاگون در بیانیه ای گفت که "چندین تاسیسات واقع در یک نقطه کنترل مرزی که مورد استفاده شماری از گروه های مورد حمایت ایران از جمله کتائب حزب الله و کتائب سید الشهدا بود" تخریب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا حملات هوایی در شرق سوریه را تایید کرد

آمریکا حملات هوایی در شرق سوریه را تایید کرد