مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:502021-02-26اقتصادي

اختصاص 7 هزار میلیارد تسهیلات برای صنوف در سال 1400


در بودجه سال آینده حدود 7 هزار میلیارد تومان از محل تبصره 4 به وام اصناف اختصاص یافته که باید پیگیری لازم برای دریافت و استفاده از آن انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شامگاه پنجشنبه در نشست با هیئت رییسه اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه های صنفی شهرستان ری اظهار کرد: طی جلساتی که با نمایندگان صنوف و وزیر صمت برگزار شده با پیگیری نمایندگان مصوب شد که در سال آینده مالیات برای اصناف و واحدهای تولیدی که کاهش سطح اشتغال ندارند به میزان پنج واحد کاهش و از 25 درصد به 20 درصد برسد.

  وی با تأکید بر لزوم توجه به گلایه های صنوف گفت: در بودجه سال آینده حدود 7 هزار میلیارد تومان از محل تبصره 4 به وام اصناف اختصاص یافته که باید پیگیری لازم برای دریافت و استفاده از آن انجام شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در فراکسیون اصناف با کمک صنوف می توان در موضوع صادرات محصولات واحدهای تولیدی صنفی هماهنگی و اقدامات لازم انجام شود.

توانگر با اشاره به موضوع مشاغل مزاحم و عوارض شهرداری بیان کرد: مکاتباتی در راستای رسیدگی به موضوعات مشاغل مزاحم با اداره صمت انجام شده است که در این زمینه باید مباحث و موضوعات مختلف از طریق مکاتبات اداری پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 7 هزار میلیارد تسهیلات برای صنوف در سال 1400

اختصاص 7 هزار میلیارد تسهیلات برای صنوف در سال 1400