مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:052021-02-26سياسي

اداره مالیات اصناف را رها کند


مشاور وزیر صمت با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید به مشکلات صنوف رسیدگی کنند، گفت: اداره مالیات بهتر است اصناف را رها کرده و به دنبال کسانی که پرونده مالیاتی دارند بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، ابراهیم درستی مشاور و نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف کشور شامگاه پنجشنبه در نشست با هیئت رییسه اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه های صنفی شهرستان ری اظهار کرد: با توجه به فرمایش امام خمینی (ره) اصناف بازوان ستبر انقلاب هستند که باید به آن ها رسیدگی و مشکلات آن ها احصاء و برطرف شود.

وی گفت: سازمان امور مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی به ندارند.

  عضو هیئت رییسه اتاق اصناف ایران ادامه داد: در شرایط فعلی بهتر است مالیات اصناف را رها کرده و به دنبال کسانی که پرونده مالیاتی دارند بروند، اصناف از طریق اظهارنامه مالیات خود را اعلام می کنند که اگر خلاف آن ثابت شد، از آن ها مالیات دریافت کنند.

درستی در پایان خاطرنشان کرد: هزینه عملکرد اصناف چندین برابر شده اما درآمدها کاهش یافته است در حال حاضر مجلس به عنوان رأس امور می تواند به این موضوع ورود کند، مردم گرفتار هستند و به دلیل سوء مدیریت با مشکلات فراوانی روبه رو هستند که امیدوار هستیم از سوی نمایندگان رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره مالیات اصناف را رها کند

اداره مالیات اصناف را رها کند