مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 04:552021-02-26ورزشي

کسب سهمیه المپیک مهمتر از مدال آسیایی/ تدبیر برای دو رویداد مهم


کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بر این باور است کسب سهمیه های باقیمانده المپیک در پیکارهای گزینشی پیش رو به مراتب مهمتر از درخشش و نتایج رقابتهای قهرمانی آسیاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمانی رقابتهای قهرمانی آسیا و پیکارهای گزینشی کسب سهمیه المپیک باعث شده تا اولویت بندی خاصی در این خصوص صورت گیرد.

طبق برنامه اتحادیه جهانی کشتی رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا طی روزهای 20 تا 22 فروردین سال 1400 و رقابت های قهرمانی آسیا طی روزهای 23 تا 28 فروردین 1400 در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

مسابقاتی که کشتی آزاد و فرنگی ایران باید در مجموع 6 سهمیه باقیمانده المپیک را از آن خود کنند و در نهایت با ترکیبی کامل راهی المپیک شوند.

اما تقارن زمان برگزاری دو میدان گزینشی المپیک و آسیایی باعث شد تا کادر فنی تیم های ملی هم برای حضوری موفق در این میادین برنامه ریزی خاصی انجام دهند.

اما آنطور که به نظر می رسد اهمیت و اولویت اصلی اهالی کشتی، کسب سهمیه های باقیمانده است.

در همین راستا می توان به تازه ترین اظهارات غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اشاره کرد که معتقد است: قطعا هدف ما این است که 3 سهمیه باقیمانده را در همین رقابت های گزینشی آسیا کسب کنیم تا در ادامه به دنبال حضور موفق در المپیک باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب سهمیه المپیک مهمتر از مدال آسیایی/ تدبیر برای دو رویداد مهم

کسب سهمیه المپیک مهمتر از مدال آسیایی/ تدبیر برای دو رویداد مهم