مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 20:452021-02-25سياسي

مراسم جشن ولادت حضرت علی (ع) ویژه فرزندان شهدا در مشهد برگزار شد


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری جشن روز پدر برای فرزندان شهدا، در روز میلاد حضرت علی (ع) و همزمان با آغاز عملیات نهضت انتظار در خراسان رضوی، - مشهد - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری جشن روز پدر برای فرزندان شهدا، در روز میلاد حضرت علی (ع) و همزمان با آغاز عملیات نهضت انتظار در خراسان رضوی، خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی همتی فر در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه نهضت انتظار از ولادت با سعادت امیرالمومنین (ع)، تا نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج)، ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: فعالیت های متنوع فرهنگی و خدمت رسانی توسط گروه ها و تشکل های مردمی و جهادی طی این عملیات انجام خواهد شد.

وی افزود: هدف این عملیات فرهنگی ایجاد حرکت های هدفمند مردمی است که در واقع توسط خود مردم نیز انجام می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه این جشن برای عزیزانی برگزار شد که پدرانشان را برای حفظ اسلام از دست داده اند، عنوان کرد: در این مراسم از 40 فرزند شهید که به همراه مادران خود حضور داشتند پذیرایی و تقدیر شد.

وی افزود: برنامه های متنوعی از قبیل جنگ شادی، مسابقه و مدیحه سرایی در این مراسم، اجرا و فضایی سرشار از معنویت و نشاط ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جشن ولادت حضرت علی (ع) ویژه فرزندان شهدا در مشهد برگزار شد

مراسم جشن ولادت حضرت علی (ع) ویژه فرزندان شهدا در مشهد برگزار شد