مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 20:452021-02-25سياسي

حضرت علی (ع) شخصیتی فرامذهبی و فرادینی است


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: علی(ع) نه تنها فراتر از مذهب بلکه فراتر از دین است چرا که اگر فراتر از دین نبود دانشمندان و اندیشمندان یهودی و مسیحی شیفته ایشان نمی شدند.

- سنندج- مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: علی(ع) نه تنها فراتر از مذهب بلکه فراتر از دین است چرا که اگر فراتر از دین نبود دانشمندان و اندیشمندان یهودی و مسیحی شیفته ایشان نمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید عسکری پنجشنبه شب در مراسم خجسته میلاد با سعادت مولای متقیان امیر مؤمنان حضرت علی ابن ابیطالب و روز پدر که به همت مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج در مسجد حاج احمدبیگ این شهر برگزار شد، اظهار کرد: اساس اسلام در ماه رجب بنیان نهاده شد و رسول اکرم (ص) در این ماه به نبوّت مبعوث شدند.

وی با تبریک میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر به چند ویژگی اخلاقی آن حضرت اشاره کرد و افزود: علی (ع) نه تنها فراتر از مذهب بلکه فراتر از دین است چرا که اگر فراتر از دین نبود دانشمندان و اندیشمندان یهودی و مسیحی شیفته ایشان نمی شدند.

حجت الاسلام عسکری افزود: نهج البلاغه منشوری فوق منشور حقوق بشری است که امروز مدعیان حقوق بشر به ناحق دم از آن می زنند و در عمل بدترین برخوردها را با بشریت و انسان ها دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت علی (ع) شخصیتی فرامذهبی و فرادینی است

حضرت علی (ع) شخصیتی فرامذهبی و فرادینی است