مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 19:502021-02-25سياسي

کارگران ایرانی پایین ترین دستمزد را در کشورهای منطقه دریافت می کنند


متاسفانه در چند سال اخیر با افت ارزش پول ملی، وضعیت به گونه ای شده که کارگران ما پایین ترین دستمزد را در کشورهای منطقه دریافت می کنند و درآمدشان حتی نیمی از سبد هزینه را کفاف نمی دهد.

- ایسنا/فارس دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در چند سال اخیر با افت ارزش پول ملی، وضعیت به گونه ای شده که کارگران ما پایین ترین دستمزد را در کشورهای منطقه دریافت می کنند و درآمدشان حتی نیمی از سبد هزینه را کفاف نمی دهد.

محسن رضایی در نشست تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه های استان فارس در شیراز برگزار شد، گفت: اولویت امر به معروف و نهی از منکر، باید جلوگیری از منکرهای بزرگ و سازمان یافته باشد.

یکی از بزرگترین منکرها، جدایی سفره دولت از سفره مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت مجمع تشخیص مصلحت، او گفت: امیرالمومنین (ع) صدای فقیری را در حالت رکوع می شنود و انگشترش را به او می بخشد و با عمل خود به ما می گوید: وظیفه زمامداران و دولتمردان، این است که حتی در رکوع نماز و حتی به بهانه یک راز و نیاز کوتاه با خدا هم نباید از مردم فاصله بگیرند.

رضایی ادامه داد: هر بار که هموطنی، با سند و مدرک، با اشک و آه، با اعتراض و انتقاد که حق اوست، با زبان کنایه و طعنه، از بی کفایتی ها، از فشارها، از جدا شدن سفره مردم و دولت، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران ایرانی پایین ترین دستمزد را در کشورهای منطقه دریافت می کنند

کارگران ایرانی پایین ترین دستمزد را در کشورهای منطقه دریافت می کنند