مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 18:402021-02-25سياسي

ظاهراً از نظر سازمان انرژی اتمی فقط مردم ایران نامحرم اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جنبش عدالت خواه دانشجویی در نامه ای به علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نوشت: مردم و کارشناسان داخلی را هم مثل آژانس، - در نامه اتحادیه جنبش عدالت خواه دانشجویی به صالحی مطرح شد ظاهراً از نظر سازمان انرژی اتمی فقط مردم ایران نامحرم اند اتحادیه جنبش عدالت خواه دانشجویی در نامه ای به علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نوشت: مردم و کارشناسان داخلی را هم مثل آژانس، اروپا و آمریکا محرم بدانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جنبش عدالت خواه دانشجویی در نامه ای به علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نوشت: مردم و کارشناسان داخلی را هم مثل آژانس، اروپا و آمریکا محرم بدانید.

متن نامه به شرح ذیل است:جناب آقای علی اکبر صالحیریاست محترم سازمان انرژی اتمیدر روز های گذشته شاهد آن بودیم که رییس آژانس بین الملل انرژی اتمی در تهران حضور پیدا کرد و پس از دیدار با حضرتعالی، بیانیه ای از طرف آژانس و سازمان متبوع شما منتشر شد که برخی ابهامات اساسی برای ما بوجود آورد.

در بند دوم این بیانیه اشاره شده است که: یک تفاهم فنی دوجانبه موقت، سازگار با قانون، که به موجب آن آژانس به فعالیت های ضروری راستی آزمایی و نظارت خود (طبق فهرست فنی پیوست) برای مدت تا سه ماه ادامه خواهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظاهراً از نظر سازمان انرژی اتمی فقط مردم ایران نامحرم اند

ظاهراً از نظر سازمان انرژی اتمی فقط مردم ایران نامحرم اند