مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 18:302021-02-25سياسي

بررسی آخرین وضعیت بیماری و اقدامات قرارگاه عملیاتی در خوزستان


رییس مرکز بهداشت خوزستان از ارائه گزارش آخرین وضعیت بیماری در سطح استان و اقدامات قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا، به استاندار خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت خوزستان از ارائه گزارش آخرین وضعیت بیماری در سطح استان و اقدامات قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا، به استاندار خوزستان خبر داد.

دکتر سید محمد علوی در گفت گو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه ای که عصر امروز (7 اسفندماه) در مورد آخرین اقدامات قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا، در دفتر استاندار خوزستان برگزار شد؛ ابتدا از سوی آقای حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار و فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی کرونا گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه شد.

وی افزود: دکتر ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا نیز گزارش کاملی از وضعیت بیماری و ساماندهی مطلوب مدیریت بیماران بستری در بیمارستان و روند رو به ثابت شدن پیک بیماری و موفقیت های به دست آمده در ملایم کردن شیب تند بیماری دادند.

علوی تصریح کرد: گزارش کاملی نیز از سوی اینجانب از روند واکسیناسیون و آموزش بهداشت و ارتقای سواد سلامت و روند رو به رشد اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و برخی مشکلات اجرایی و اطلاع رسانی و تعهدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین وضعیت بیماری و اقدامات قرارگاه عملیاتی در خوزستان

بررسی آخرین وضعیت بیماری و اقدامات قرارگاه عملیاتی در خوزستان