مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 18:252021-02-25اقتصادي

هیچ واحد تولیدی در کشور به خاطر مشکلات مالیاتی تعطیل نشده است


مدیرکل پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی گفت: هیچ واحد تولیدی در کشور به خاطر مشکلات مالیاتی تعطیل نشده و از شرکت هایی که تعطیل شدند تا زمانی که از ضرر به سود نرسیده اند، - هیچ مالیاتی گرفته نشده است.

شهروز برزگر در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی ایلام اظهار کرد: هزینه های جاری کشور در طول سال 30 هزار میلیارد تومان بوده و میزان مالیاتی که از این هزینه ها اخذ شده، بین 15 تا 16 هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه عمده کشورهای دنیا بر اساس سیستم اخذ مالیات اداره می شوند، ادامه داد: اداره کشور در ایران به این طریق نیست و با وابستگی به نفت و سایر شیوه های دیگر انجام می شود که با این شیوه نمی توان به اهداف مورد نظر دست یافت و هیچ واحد تولیدی در کشور به خاطر مشکلات مالیاتی تعطیل نشده و از شرکت هایی که تعطیل شدند تا زمانی که از ضرر به سود نرسیده اند، هیچ مالیاتی گرفته نشده است.

مدیرکل پارلمانی وزارت اقتصاد با بیان اینکه اخذ مالیات بر درآمد است نه بر شکست و در این زمینه هیچ فشاری به این واحد ها وارد نشده است ، با اشاره به مشکلات اقتصادی و تحریم ها در کشور، گفت: بعد از اعمال تحریم ها و قضیه برجام شرایط از نظر اقتصادی در کشور بسیار سخت شد و این مشکلات به ویژه در دو سال اخیر بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ واحد تولیدی در کشور به خاطر مشکلات مالیاتی تعطیل نشده است

هیچ واحد تولیدی در کشور به خاطر مشکلات مالیاتی تعطیل نشده است