مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 18:252021-02-25اقتصادي

روزهایی گذراندیم که زیر 100 هزار بشکه صادرات نفت داشتیم


روزهایی را پشت سر گذاشتیم که زیر 100 هزار بشکه فروش نفت داشتیم و نمی توانسیم حتی پول آن را جابجا کنیم، با این وجود ناچار بودیم فضایی را در کشور ایجاد کنیم که کمبود کالایی نداشته باشیم تا دشمن از این فضا سوء استفاده نکند.

- ایسنا/اصفهان رییس دفتر رییس جمهور گفت: روزهایی را پشت سر گذاشتیم که زیر 100 هزار بشکه فروش نفت داشتیم و نمی توانسیم حتی پول آن را جابجا کنیم، با این وجود ناچار بودیم فضایی را در کشور ایجاد کنیم که کمبود کالایی نداشته باشیم تا دشمن از این فضا سوء استفاده نکند.

محمود واعظی، شامگاه (پنجشنبه-8 اسفند ماه) در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان، اظهار کرد: همواره بخش های مختلف استان اصفهان، مدیران، تولیدکنندگان و بخش خصوصی آن در سطح ملی در جایگاه بالایی قرار دارند.

وی به کاهش نرخ بیکاری اصفهان اشاره کرد و گفت: برای کاهش دو یا سه دهم نرخ بیکاری به خصوص در شرایط سخت فعلی کشور باید زحمت بسیاری کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دفتر رییس جمهور تاکید کرد: از اسفند سال گذشته تاکنون با شیوع ویروس کرونا هدفگذاری ما این بود که ریزش نداشته باشیم و خوشبختانه در زمینه های مختلف بسیاری از شرکت ها در حال رشد و فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهایی گذراندیم که زیر 100 هزار بشکه صادرات نفت داشتیم

روزهایی گذراندیم که زیر 100 هزار بشکه صادرات نفت داشتیم