مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 18:052021-02-25سياسي

تضمینی نیست کسی تایید شد به همه وعده هایش عمل کند/ مذاکره یک طرفه فایده ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر عباسعلی کدخدایی رییس پژوهشکده و سخنگوی شورای نگهبان امروز پنج شنبه با حضور در جمع دانشجویان بسیجی در اردوگاه سیدالشهدا آبعلی در یک نشستی صمیمی که به مدت 3 ساعت و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، - سخنگوی شورای نگهبان امروز در نشستی 3 ساعته با دانشجویان به سوالات مختلف آنها از جمله درباره انتخابات 1400 پاسخ گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر عباسعلی کدخدایی رییس پژوهشکده و سخنگوی شورای نگهبان امروز پنج شنبه با حضور در جمع دانشجویان بسیجی در اردوگاه سیدالشهدا آبعلی در یک نشستی صمیمی که به مدت 3 ساعت و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن سخنرانی به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.

سخنگوی شورای نگهبان با تبریک میلاد مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و ایام البیض، ماه رجب را ماه عبادت عنوان کرد و گفت: شما دانشجویان مومن قدر جوانی را بدانید و از این بهار عبادت در ماه های رجب، شعبان و رمضان استفاده کنید و همه باید بتوانیم توشه ای برای آخرت جمع کنیم.

وی با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رمز ماندگاری انقلاب را حضور مردم و پیروی از رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری خواند و افزود: بدون توجه به وضع گذشته پیش از انقلاب، نمی توان تحلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمینی نیست کسی تایید شد به همه وعده هایش عمل کند/ مذاکره یک طرفه فایده ندارد

تضمینی نیست کسی تایید شد به همه وعده هایش عمل کند/ مذاکره یک طرفه فایده ندارد