مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 17:202021-02-25سياسي

طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان شمالی از مطالبات مردم استان


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم تاکیدکرد: طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان شمالی یکی از مطالبات جدی مردم این استان است.

- محمد وحیدی در گفت و گو با ایسنا، ضمن قدردانی از استاندار خراسان شمالی که موضوع انتقال آب از دریای عمان به خراسان شمالی را در همایش استانداران منطقه پنج کشور اعلام کرد، گفت: در واقع این موضوع نیز چندی پیش در جلسه ای با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه امروز رییس جمهور طی جلسه ای که داشت نامی از خراسان شمالی که از این پروژه بهره مند شود، یاد نکرد، افزود: این موضوع به طور جدی پیگیری خواهد شد که به صورت صدور یک دستور سراسری خراسان شمالی نیز از این طرح بهره مند شود.

وحیدی ادامه داد: در واقع خراسان شمالی با کمبود آب در حوزه کشاورزی و به خصوص صنعت مواجه است.

وی تصریح کرد: قرار بر این بود تا در کشت پاییزه جاری میزان دبی آب چاه ها برای انجام کارهای کشاورزی کاهش یابد اما با پیگیری هایی که از سوی وزیرجهادکشاورزی انجام شد، درخواست شد تا این امر محقق نشود چرا که اجرای آن مغایر امر جهش تولید است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم خاطرنشان کرد: اگر قرار است که این طرح اجرایی شود باید قبل از انجام کشت پاییزه اعلام می شد تا کشاورزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان شمالی از مطالبات مردم استان

طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان شمالی از مطالبات مردم استان