مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 17:102021-02-25سياسي

آمار رسانه های معاند در خصوص کشته های حادثه سراوان دروغ بود


استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره دروغگویی رسانه های معاند در خصوص حادثه اخیر سراوان، گفت: متاسفانه در این حادثه 3 نفر کشته شدند که 2 نفر از آنها در پاکستان و یک نفر در ایران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نشست با سران طوایف سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمنان درصدد به خطر انداختن امنیت سیستان و بلوچستان هستند و برای این هدف شوم دست به هر کاری می زنند، اظهار داشت: دشمنان نظام از این روند به شدت عصبانی هستند و طرح و برنامه های مختلفی را برای توقف و جلوگیری از توسعه استان بکار می گیرند.

وی با اشاره اینکه در حوادث اخیر سراوان عده ای تحت تأثیر اخبار جعلی رسانه های معاند قرار گرفتند، افزود: اکنون در فضایی هستیم که عقلانیت حاکم نیست بلکه احساسات و هیجان غلبه دارد، باید جوانان خود را مراقبت کنیم که احساساتی وارد بازی دشمن نشوند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اگر خدای نکرده اتفاق ناخوشایندی بیفتد، خشک و تر، شیعه و سنی، اصولگرا و اصلاح طلب و مردم و مسئولان باهم می سوزند، دشمن در حال آتش اندازی است و ما نباید بی تفاوت باشیم باید هوشیار باشیم و مردم قوم خود را هوشیار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار رسانه های معاند در خصوص کشته های حادثه سراوان دروغ بود

آمار رسانه های معاند در خصوص کشته های حادثه سراوان دروغ بود