مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-25پزشكي

20 هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می کنند


از فردا در اکثر آسایشگاه های معلولین و سرای سالمندان کشور این مهم ادامه پیدا خواهد کرد و حدود 20 هزار نفر در این فاز از گروه های پرخطر سالمندان و معلولین واکسینه می شوند.

- وزیر بهداشت از آغاز فاز دوم واکسیناسیون در کشور خبر داد و گفت: 20 هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می کنند؛ امیدواریم تا پایان شهریورماه 1400، اکثر گروه های هدف واکسینه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی، همزمان با میلاد امیرالمومنین علی(ع) و روز مددکار سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور از آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک بازدید کردند.

نمکی در حاشیه این دیدار از آغاز فاز دوم واکسیناسیون در کشور خبر داد و گفت: در اجرای این فرآیند علاوه بر همکاران ما در نظام سلامت و بخش های ICU و گروه های پرخطر در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی، گروه سالمندان نیز با عنوان گروه آسیب پذیر واکسیناسیون شدند که به شکل نمادین از آسایشگاه سالمندان کهریزک آغاز کردیم.

وزیر بهداشت، افزود: از فردا در اکثر آسایشگاه های معلولین و سرای سالمندان کشور این مهم ادامه پیدا خواهد کرد و حدود 20 هزار نفر در این فاز از گروه های پرخطر سالمندان و معلولین واکسینه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می کنند

20 هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می کنند