مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 13:552021-02-25اقتصادي

مذاکرات کشتی سازی ایران و روسیه/ ایجاد خط مستقیم دریایی دو کشور


رایزن بازرگانی روسیه در ایران گفت: جلسات ما با طرف ایرانی برای کشتیرانی و کشتی سازی در دریای خزر آغاز شده و بازرگانان دو کشور از برقراری خط مستقیم دریایی ایران و روسیه استقبال کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، رستم ژیگانسین افزود: در این باره جلسات ما با طرف های ایرانی درباره کشتیرانی و کشتی سازی در دریای خزر آغاز شد و از دو ماه قبل، خط مستقیم کشتی های باری از بندر آستاراخان به مقصد ایران آغاز شد که به طور منظم هر دو هفته یک بار 6 هزار تن کالا را جابه جا می کند.

وی با بیان اینکه در صورت استقبال از این خط دریایی، در فواصل زمانی کمتری مبادلات دریایی کالا انجام خواهد شد اضافه کرد: بنا داریم با همکاری مشترک برای کشتی سازی در دریای خزر، همکاری های تجاری ایران و روسیه را افزایش دهیم و این اقدامات به افزایش حجم مبادلات دو کشور کمک خواهد کرد.

ژیگانسین همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه اوراسیا در 28 تا 31 اردیبهشت 1400، گفت: برگزاری این نمایشگاه در ایران برای رشد همکاری های اقتصادی اوراسیا با ایران بسیار مفید خواهد بود از این رو سعی می کنیم به عنوان نمایندگی بازرگانی روسیه در ایران، شرکت های بزرگ و معتبر روسی را به نمایشگاه اوراسیا در ایران بیاوریم ضمن اینکه نمایندگان وزارتخانه های صنعت و تجارت و دیگر وزارتخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات کشتی سازی ایران و روسیه/ ایجاد خط مستقیم دریایی دو کشور

مذاکرات کشتی سازی ایران و روسیه/ ایجاد خط مستقیم دریایی دو کشور