مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 13:402021-02-25ورزشي

نشست مشترک فدراسیون نجات غریق با وزارت نیرو برگزار شد


در نشست مشترک رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با مدیرکل ورزش وزارت نیرو بر تعامل و همکاری دوجانبه در محورهای مختلف تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، تعامل مشترک، تربیت ناجیان غریق از میان نیروهای انسانی وزارت نیرو و به خصوص افراد شاغل در سدهای تحت پوشش این وزارتخانه و همچنین تربیت و آموزش غواصان موضوعاتی بود که در نشست مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با حسین زاده مدیرکل ورزش وزارت نیرو مورد بحث قرار گرفت.

در این نشست که در محل وزارت نیرو و با حضور سرخه معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، امیرحسین فروغ رییس کمیته غواصی و بیژن پیریایی رییس کمیته پیشگیری از غرق شدگی برگزار شد.

مقرر شد فعالیت های غواصی در سدهای تحت پوشش وزارت نیرو از این پس با نظارت مشترک فدراسیون نجات غریق و غواصی و تربیت بدنی وزارت نیرو مدیریت شوند.

پیشگیری از غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه ها دیگر موضوع مورد بحث در این نشست بود.

بر این اساس مقرر شد تعامل و همکاری مشترک بین فدراسیون نجات غریق و غواصی و وزارت نیرو ایجاد شود، ضمن اینکه نشست های آینده در این زمینه با حضور نمایندگان دیگر دستگاه های مرتبط برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک فدراسیون نجات غریق با وزارت نیرو برگزار شد

نشست مشترک فدراسیون نجات غریق با وزارت نیرو برگزار شد