مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 13:252021-02-25اقتصادي

افزایش هزار کیلومتری آزادراه های کشور در تا سال 1400


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به آزادراه غدیر به عنوان یک راه شریانی اصلی در استان های تهران و البرز اعلام کرد: - در پایان دولت دوازدهم در سال 1400 طول آزادراه های افتتاح شده در این دولت به هزار کیلومتر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیرالله خادمی در مراسم افتتاح آزادراه کنار گذر جنوبی تهران (غدیر) که امروز با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهارکرد: پروژه های متعددی در حوزه های مختلف توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در دولت دوازدهم به بهره برداری رسیده است.

در بخش ریلی هشت پروژه به طول هزار و 530 کیلومتر معادل 13 درصد مسیرهای ریلی فعلی، در بخش آزادراهی 9 پروژه به طول 660 کیلومتر معادل 27 درصد آزادراه های موجود کشور و در بخش بزرگراهی 77 پروژه به طول هزار و 800 کیلومتر معادل 11 درصد بزرگراه های کنونی کشور در اولویت قرار گرفته اند که پیشرفت فیزیکی این پروژه ها به طور میانگین بیش از 85 درصد است و به مرور زمان آماده بهره برداری و افتتاح خواهند شد.

وی افزود: در بخش آزادراهی با بهره برداری از آزادراه غدیر، امسال 221 کیلومتر آزادراه در کشور به بهره برداری رساندیم که 2.

5 برابر متوسط ساخت آزادراه در کشور است و با توجه به اینکه سالانه در کشور حدود 80 کیلومتر آزادراه ساخته می شد، اقدام و عملکردی بسیار مهم و ارزشمند است که طول آزادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش هزار کیلومتری آزادراه های کشور در تا سال 1400

افزایش هزار کیلومتری آزادراه های کشور در تا سال 1400