مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-25ورزشي

خیز بلند شمشیربازان ایرانی برای کسب سهمیه های المپیک توکیو


رییس فدراسیون شمشیربازی، با اشاره به اینکه تاکنون سه سهمیه انفرادی و یک سهمیه تیمی المپیک دراین رشته ورزشی کسب شده، از تلاش پنج شمشیرباز دیگر برای کسب سهمیه های باقیمانده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فضل الله باقرزاده بعدازظهر پنج شنبه درحاشیه بازدید از سالن تخصصی شمشیربازی شهرستان آمل گفت: شمشیربازی ایران سال گذشته در مسابقات جهانی لوکزامبورگ و لهستان سه سهمیه انفرادی و یک سهمیه تیمی المپیک ژاپن را کسب کرده که در تاریخ شمشیربازی ایران ارزشمند و تاکنون بی سابقه بوده است.

وی افزود: چهار سهمیه المپیک توسط شمشیربازان ایرانی در شرایطی از مسابقات مهم جهانی کسب شد، که کشورهای روسیه و فرانسه که در اسلحه سابر مهد این رشته ورزشی دردنیا هستند، درکسب سهمیه ناکام ماندند.

اعزام شش شمشیرباز به مسابقات جهانی مجارستان رییس فدراسیون شمشیربازی، همچنین به برگزاری مسابقات امسال لیگ برتر شمشیربازی اشاره کرد و گفت، با وجود دوری حدود یک سال شمشیربازان کشور از شرایط تمرینی و مسابقاتی، لیگ برتر در شرایط خوب و باشکوهی برگزار شد و مهم تر اینکه بازیکنان ملی پوش و دیگر ورزشکاران در شرایط مسابقاتی قرارگرفته بودند.

باقرزاده، تیم ملی شمشیربازی ایران هفته آخر اسفندماه برای شرکت در مسابقات جهانی در بوداپست مجارستان شرکت خواهد کرد، گفت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز بلند شمشیربازان ایرانی برای کسب سهمیه های المپیک توکیو

خیز بلند شمشیربازان ایرانی برای کسب سهمیه های المپیک توکیو