مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-25سياسي

اعضای هیات نظارت بر انتخابات امانتدار باشند


رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان همدان گفت: اعضای هیات نظارت بر انتخابات باید ضمن قانونمداری، امانتداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر امروز در اولین جلسه اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان با بیان اینکه امیدواریم پارمان های کوچک شهری و روستایی را به امینان و خادمان بسپاریم اظهار کرد: امانت داری در سیره امیرالمومنین(ع) بسیار مورد توجه بوده و ما نیز باید حقوق و آبروی مردم را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابات نیز امانت داری بسیار حائز اهمیت است گفت: در تایید صلاحیت ها هر کسی صلاحیت دارد را تایید کنیم و کسی هم صلاحیت ندارد بدون توجه به جناح و روابط باید رد صلاحیت شود.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان همدان با بیان اینکه در استعلام ها تایید مدرک تحصیلی، موضوع اهلیت و مسئله قضایی، امنیتی و عدم داشتن سوء پیشینه حائز اهمیت است گفت: نباید از اعضای هیات نظارت افراد نسبی کاندیدا و در بیش از یک هیات نظارت عضو باشند.

وی عنوان کرد: غیر از هیات نظارت بر شوراها، هیات نظارت ریاست جمهوری و مجلس در حوزه شهرستان بهار و کبودراهنگ هم وجود دارد و اعضای هیات نظارت شوراها نباید در این هیات ها عضو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات نظارت بر انتخابات امانتدار باشند

اعضای هیات نظارت بر انتخابات امانتدار باشند