مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-25اقتصادي

خراسان رضوی نقش مهمی در جذب گردشگر خارجی ایفا می کند


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استان خراسان رضوی نقش و جایگاه مهمی در بازارهای هدف گردشگری و جذب گردشگران خارجی ایفا می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استان خراسان رضوی نقش و جایگاه مهمی در بازارهای هدف گردشگری و جذب گردشگران خارجی ایفا می کند.

ولی تیموری در حاشیه بازدید از غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران با بیان این مطلب اظهار کرد: استان خراسان رضوی مثل همیشه یکی از غرفه های خوب، مهم و موثر نمایشگاه را به خود اختصاص داده، که با تلاش مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همکاران این اداره کل بوده است.

وی هم چنین در مورد نقش خراسان رضوی در توسعه گردشگری کشور افزود: همه ما می دانیم که رویکرد غالب در گردشگری کشور تا امروز فرهنگی بوده و عموما گردشگرانی که وارد کشور می شوند نیز با این رویکرد بوده است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: اگر زیرشاخه های فرهنگ را بررسی کنیم، بیش از 90 درصد گردشگران ورودی در بخش فرهنگی قرار می گیرند و در میان گردشگران فرهنگی، گردشگری مذهبی و زیارت جایگاه بالایی دارد، بخش عمده ای از گردشگران خارجی ورودی، از بازارهای اصلی هدف گردشگری شیعه هستند و عموما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی نقش مهمی در جذب گردشگر خارجی ایفا می کند

خراسان رضوی نقش مهمی در جذب گردشگر خارجی ایفا می کند