مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-25بين الملل

آیا افراد بهبود یافته از کرونا مجدد مبتلا خواهند شد؟


عضو ستاد علمی مبارزه با کرونا گفت: احتمال ابتلای افرادی که کرونا گرفته اند نسبت به کسانی که مبتلا نشده اند کمتر است، اما این احتمال هیچگاه به صفر نمی رسد و کسانیکه در مواجهه سنگین قرار گیرند نیز دوباره مبتلا خوهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، پیام طبرسی،عضو ستاد علمی مبارزه با کرونا در  برنامه تهران ما سلامت رادیو تهران با اشاره به اظهارات نمکی وزیر بهداشت درباره واردات واکسن کرونا به کشور اظهار داشت: 250 هزار واکسن از چین به زودی وارد می شود؛ تعدادی هم واکسن آسترازنکا از کواکس و تعدادی هم از هند و کره جنوبی در آینده نزدیک به کشور وارد می شود.

تعدادی هم واکسن اسپوتنیک روسیه به کشور وارد شده که برای کادردرمان آی سی یو های کرونایی استفاده شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین اظهارات بیگلری رییس انستیتو پاستور ایران، بخشی از واکسن مشترک ایران و کوبا تا آخر سال وارد کشور شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

عضو کمیته نظارت بر واکسن کوو ایران برکت درباره تاثیر این واکسن در مواجهه با ویروس انگلیسی، خاطرنشان کرد: سرم افراد تزریق شده در مطالعه این واکسن در مواجهه با ویروس انگلیسی آن را خنثی کرده است بدین ترتیب این واکسن در آزمایشگاه بر این ویروس تاثیر داشته اما باید تاثیر آن را در جامعه  ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا افراد بهبود یافته از کرونا مجدد مبتلا خواهند شد؟

آیا افراد بهبود یافته از کرونا مجدد مبتلا خواهند شد؟