مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 10:302021-02-25بين الملل

نتانیاهو بجای دادن واکسن به فلسطینی ها آنها را به کشورهای دیگر هدیه می کند!


برنی سندرز سناتور دموکرات اعلام کرد: بسیار ظالمانه است که نتانیاهو {نخست وزیر رژیم صهیونیستی} از واکسن های انبار شده برای پاداش دادن به متحدان خارجی خود استفاده می کند، - در حالی که بسیاری از فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی همچنان منتظر {دریافت واکسن} هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یک سناتور دموکرات آمریکا انتقال واکسن کرونا از طرف رژیم صهیونیستی به متحدان خارجی و محروم ماندن فلسطینی ها از آن را محکوم کرد.

برنی سندرز سناتور دموکرات آمریکایی روز پنجشنبه اقدام رژیم صهیونیستی در ارسال واکسن کرونا به متحدان خارجی و ممانعت از دریافت آن از سوی فلسطینی ها را محکوم کرد.

سندرز در واکنش به خبر روزنامه نیویورک تایمز در این همین خصوص، در پیامی توییتری نوشت: اسراییل به عنوان قدرت اشغالگر، مسئولیت سلامتی تمام مردمی است که تحت کنترل دارد .

این سناتور آمریکایی افزود: بسیار ظالمانه است که [بنیامین] نتانیاهو از واکسن های انبار شده برای پاداش دادن به متحدان خارجی خود استفاده می کند، در حالی که بسیاری از فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی همچنان منتظر [دریافت واکسن] هستند .

در گزارش نیویورک تایمز آمده است، اقدام رژیم صهیونیستی در اهدای واکسن به کشورهایی نظیر جمهوری چک و هندوراس که سلطه این رژیم بر بیت المقدس را به رسمیت شناخته اند، خشم فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو بجای دادن واکسن به فلسطینی ها آنها را به کشورهای دیگر هدیه می کند!

نتانیاهو بجای دادن واکسن به فلسطینی ها آنها را به کشورهای دیگر هدیه می کند!