مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-25اقتصادي

نرخ مصوب موز اعلام شد


رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که واردکنندگان متقاضی در ازای صادرات سیب، باید موزهای وارداتی را در شبکه های رسمی توزیع صنفی و با رعایت قیمت مصوب هر کیلو 25 هزار تومان به مصرف کننده ارائه دهند.

- رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که واردکنندگان متقاضی در ازای صادرات سیب، باید موزهای وارداتی را در شبکه های رسمی توزیع صنفی و با رعایت قیمت مصوب هر کیلو 25 هزار تومان به مصرف کننده ارائه دهند.

سعید ممبینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش بی رویه قیمت موز در سطح بازار و تاثیر قیمت این محصول بر قیمت و وضعیت سایر میوه ها، اظهار کرد: علت افزایش قیمت موز موانعی بود که در واردات موز ایجاد شده بود، اما با پیگیری های انجام شده سامانه ثبت سفارش باز و واردات موز در ازای صادرات سیب امکان پذیر شد.

به گفته وی مقرر شد واردکنندگان متقاضی در ازای صادرات سیب، با هدایت و راهبردی اتحادیه های صنفی موزهای وارداتی را در شبکه های رسمی توزیع صنفی و با رعایت قیمت مصوب هر کیلو 25 هزار تومان به مصرف کننده ارائه دهند.

به عبارت دیگر واردکنندگان و سایر بخش های زنجیره باید سود مناسب را رعایت کنندتا محصول با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

رییس اتاق اصناف ایران همچنین تاکید کرد که اگر فعالان اقتصادی، این محصول را با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب به مصرف کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مصوب موز اعلام شد

نرخ مصوب موز اعلام شد