مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:352021-02-25اقتصادي

مرمت و بازسازی قنات شحنه در یزد با 300 میلیون تومان


مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان یزد اظهار کرد: طی سال های 96 تا 98 بیش از 300 میلیون تومان برای مرمت و بازسازی قنات روستای شحنه هزینه شده است.

- ایسنا/یزد مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان یزد اظهار کرد: طی سال های 96 تا 98 بیش از 300 میلیون تومان برای مرمت و بازسازی قنات روستای شحنه هزینه شده است.

عباس بشارتی در بازدید از مسیر 12 کیلومتری قنات روستای شحنه، گفت: با درخواست مالکین و شاربین قنات این روستا در سال های گذشته و به منظور حفظ و صیانت از قنات و بخش کشاورزی این روستا در سال های 96، 97 و 98 اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال به این قنات تخصصی داده شد، در بخش های بازسازی کوره قنات،لایروبی و پیشکار کنی هزینه شده و در سال جاری با تأمین هزینه و تخصیص اعتبار لازم اقدام به حفر یک میله چاه در مادر چاه این قنات خواهد شد.

وی با بیان این که با اقدامات انجام شده آبدهی قنات از 10 لیتر در ثانیه ی سال های گذشته، هم اکنون به 18 لیتر در ثانیه رسیده از دهیاری روستا به خاطر بازسازی و زیبا سازی مظهر این قنات قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، حسین نوابی رییس اداره فنی و زیربنایی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان یزد نیز گفت: با رایزنی های صورت گرفته مبلغ 90 میلیون تومان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و بازسازی قنات شحنه در یزد با 300 میلیون تومان

مرمت و بازسازی قنات شحنه در یزد با 300 میلیون تومان