مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 01:402021-02-24پزشكي

جهانگیری: هنر و هنرمندان آسیب فراوانی از کرونا دیدند


یکی از بخش هایی که پس از شیوع بیماری کرونا آسیب فراوانی دید بخش هنر و زندگی هنرمندان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در این جلسه فرارسیدن میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین (ع) را تبریک گفت و با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده از سوی روسای فرهنگستان های کشور از عملکرد آنان قدردانی کرد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرهنگستان علوم پزشکی در خصوص بیماری کرونا بر حمایت همه بخش ها از تصمیمات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مقابله با شیوع این بیماری تأکید کرد و گفت: کرونا علاوه بر مسائل سلامت مردم پیامد های زیادی در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و به ویژه اجتماعی و زندگی انسان ها داشته است.

جهانگیری با بیان اینکه فرهنگستان های کشور به تناسب ارتباط موضوع کرونا با زندگی مردم باید به مطالعه ابعاد و راهکار های مقابله با تبعات کرونا بپردازند.

وی تصریح کرد: یکی از بخش هایی که پس از شیوع بیماری کرونا آسیب فراوانی دید بخش هنر و زندگی هنرمندان بود؛ زیرا تمام رشته های هنری وقتی می توانند عرضه شوند که مردم حضور داشته باشند و وقتی به دلیل رعایت ضوابط بهداشتی، برگزاری تجمعات منتفی می شود، هنرمندان آسیب می بینند و حتی ممکن است برخی از رشته های هنری به دست فراموشی سپرده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: هنر و هنرمندان آسیب فراوانی از کرونا دیدند

جهانگیری: هنر و هنرمندان آسیب فراوانی از کرونا دیدند