مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 22:352021-02-24پزشكي

شناسایی114 بیمار کرونایی جدید در مازندران


طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد 114 بیمار کرونایی جدید،  تعداد بستری شدگان در مازندران به 708  نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یک سال از گذشت ویروس کرونا را در استان مازندران را سپری کردیم در حالی که دردسرهای کرونایی کماکان ادامه دارد.

در حال حاضر تعداد مبتلایان و بستری شدگان کرونایی در استان مازندران کماکان سه رقمی مانده که لازم است بحث رعایت پروتکل های بهداشتی باید در دستور کار قرار گیرد.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 95 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد  127 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 556 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 136  بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 152 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی114 بیمار کرونایی جدید در مازندران

شناسایی114 بیمار کرونایی جدید در مازندران