مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 22:352021-02-24ورزشي

آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ شب درخشش مندی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دو تیم آتلانتا و رئال مادرید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی آتلانتا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل فرلان مندی ، - رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ موفق شد در خانه آتلانتا با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، دو تیم آتلانتا و رئال مادرید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی آتلانتا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل فرلان مندی ، با برتری یک بر صفر شاگردان زیدان به پایان رسید تا رکورد خوب زیدان در برابر تیم های ایتالیایی همچنان حفظ شود.

آتالانتا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4، ارسال لوییس موریل به داخل محوطه جریمه با دخالت کاسمیرو همراه شد تا اولین حمله به نام میزبان ثبت شود.

در دقیقه 6 ارسال مجدد موریل مهاجم کلمبیایی آتلانتا از سمت راست به دهانه دروازه رئال از روی سر همه عبور کرد و از آن طرف نصیب آسنسیو شد.

چهار دقیقه بعد ارسال ضربه ایستگاهی توسط کروس به داخل محوطه جریمه آتالانتا با دخالت مدافعان این تیم از منطقه خطر دور شد.

در دقیقه 14، ایسکو با یک دید عالی وینیسیوس را پشت مدافعان آتلانتا می رفت تا صاحب توپ کند اما خروج به موقع گولینی گلر 25 ساله آتلانتا مانع از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ شب درخشش مندی

آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ شب درخشش مندی