مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 21:102021-02-24بين الملل

واکنش آلمان به ضرب الاجل سه ماهه ایران در مورد برجام


هایکو ماس وزیر خارجه آلمان با اشاره به ضرب الاجل سه ماهه ایران گفت که ما می خواهیم از این سه ماه به همراه دیگر طرفین در توافق هسته ای استفاده کنیم تا گام به گام درخصوص چگونگی بازگشت آمریکا به این توافق رایزنی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر خارجه آلمان در اظهاراتی بیان کرد که طرفین برجام در سه ماه آتی درخصوص چگونگی بازگشت آمریکا به توافق هسته ای به گفت وگو خواهند پرداخت.

ایسنا به نقل از ای بی سی نیوز نوشت: هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان روز چهارشنبه ضمن متهم کردن ایران به اینکه "در حال تضعیف شفافیت لازم تحت توافق هسته ای 2015" است مدعی شد: ایران در نهایت باید درک کند آنچه که مهم است تنش زدایی و قبول پیشنهاد دیپلماسی بر روی میز از جمله آمریکا است.

وی با اشاره به ضرب الاجل سه ماهه ایران مدعی شد که در این مدت شفافیت لازم از سوی ایران ذیل برجام کافی نخواهد بود اما ما همچنان می خواهیم که از این سه ماه به همراه دیگر طرفین در توافق هسته ای استفاده کنیم تا گام به گام درخصوص چگونگی بازگشت آمریکا به این توافق رایزنی کنیم.

این رایزنی ها علی الخصوص درباره توالی اقدامات خواهند بود؛ اینکه چه کسی باید کدام گام را بردارد تا در نهایت توافقی کلی بتواند حاصل شود که در آن ایالات متحده بار دیگر بخشی از این توافق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آلمان به ضرب الاجل سه ماهه ایران در مورد برجام

واکنش آلمان به ضرب الاجل سه ماهه ایران در مورد برجام