مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 20:302021-02-24اقتصادي

پیش بینی و مدیریت در حوزه آب باعث کاهش خسارات احتمالی می شود


با تعریف سیستم الکترونیک مانیتورینگ قوی و مجهز در پایگاه دیسپاچینگ، توانایی رصد و کنترل ورودی آب ها را از سرچشمه تا انتهای مسیرها داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان عصر امروز چهارشنبه در بازدید از مرکز مدیریت دیسپاچینگ آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان، بیان کرد: استان خوزستان در دوره های خشک سالی و همچنین پر آبی دچار مشکلاتی می شود که زندگی مردم این استان تحت تأثیر قرار می گیرد.

وی گفت: در آستانه عید نوروز و فرا رسیدن فصل بهار که احتمال می رود شاهد بارندگی های بیشتری باشیم، در راستای بررسی آخرین وضعیت سدها و روان آب ها و میزان دبی آب موجود و پیش بینی ها و دیدگاه های کارشناسان در ارتباط با احتمالات آینده، از مرکز دیسپاچینگ سازمان آب و برق خوزستان بازدید شد.

سلیمانی دشتکی افزود: هم اکنون با تعریف سیستم الکترونیک مانیتورینگ قوی و مجهز در این پایگاه، توانایی رصد و کنترل ورودی آب ها را از سرچشمه تا انتهای مسیرها داریم که به لطف این سیستم مسیرهای مختلفی که امکان طغیان رودخانه، افزایش روان آب ها و سیلاب ها در آن وجود دارد، قابل ترسیم است.

استاندار خوزستان با عنوان اینکه سیستم الکترونیک این مرکز که مجهز به نرم افزارهای بروز و تقریباً به طور کامل راه اندازی شده است، افزود: این مرکز دیسپاچینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی و مدیریت در حوزه آب باعث کاهش خسارات احتمالی می شود

پیش بینی و مدیریت در حوزه آب باعث کاهش خسارات احتمالی می شود