مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 20:302021-02-24سياسي

سراب «زَز» آزاد سازی شد/ هشدار جدی دستگاه قضا به متصرفان


طرح رفع تصرف اراضی ملی منطقه «سراب زز» از سوی دستگاه های متولی انجام شد و حالا این طرح در رابطه با حریم و بستر رودخانه «کهمان» و منطقه «هنام» هم در حال اجرا است.

- الشتر- طرح رفع تصرف اراضی ملی منطقه سراب زز از سوی دستگاه های متولی انجام شد و حالا این طرح در رابطه با کهمان که لقب بهشت لرستان را یدک می کشد و منطقه هنام در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس آزاد پور دادستان سلسله امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه ها با بیان اینکه تمامی حریم رودخانه ها و منابع ملی جز انفال عمومی هستند، افزود: با کسانی که اقدام به دست درازی و تصرف منابع ملی و حرائم آب، راه و منابع ملی کنند بر اساس قانون، دستگاه قضا بدون هیچ گونه مماشاتی با قاطعیت و شدت با متخلفین برخورد خواهد کرد.

هشدار جدی دادستان به متصرفان وی بیان کرد: با توجه به آزادسازی تصرفات سراب زز اگر افرادی مبادرت به تکرار جرم با غرس درخت یا هر نوع ساخت و ساز و فنس کشی کنند مجرم شناخته شده و بر اساس تبصره 4 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب، دستگاه قضا پس از تشکیل پرونده وفق موازین قانونی با آنها برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

ذبیح جودکی مدیر اداره منابع آب شهرستان سلسله نیز در این رابطه گفت: پس از شناسایی متصرفین حریم سراب زز که یکی از مناطق گردشگری شهرستان و استان است پس از اخذ دستور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراب «زَز» آزاد سازی شد/ هشدار جدی دستگاه قضا به متصرفان

سراب «زَز» آزاد سازی شد/ هشدار جدی دستگاه قضا به متصرفان