مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 20:202021-02-24سياسي

در شب میلاد حضرت علی (ع) 291 نفر آزاد شدند


سیدحشمت اله حیات الغیب که در جمع نیکوکاران همکار با مرکز مراقبت بعد از خروج استان تهران سخنرانی می کرد، اظهار داشت: با کمک شما خیرین و مساعدت دستگاه قضایی و تلاش شبانه روی مددکاران زندان ها، - همزمان با ایام خجسته اعیاد رجبیه و میلاد امیرالمومنین، 291 نفر با پرداخت بدهی و جلب رضایت شکات یا تأسیسات حقوقی آزاد شدند.

مدیرکل زندان های استان تهران ضمن اعلام این خبر افزود: بحمدالله علیرغم شرایط اقتصادی ناشی از بیماری کرونا در جهان و کشورمان، نیکوکاران مانند همیشه در میدان ایثار و فداکاری حضور دارند و با بخشیدن بخش از مال و دارایی خود، بدهی افراد درمانده را پرداخت می کنند.

در این جلسه که علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران نیز حضور داشت، سیدحشمت اله حیات الغیب گفت: این روحیه به پیروی از سیره علوی و دستگیری از درماندگان با قوت مضاعفی در جامعه دنبال می شود و می توان با قاطعیت گفت: در حال حاضر هیچ زندانی نیازمند بدهکار با بدهی کمتر از پنجاه میلیون تومان در استان تهران نداریم که فقط به دلیل این بدهی تحمل حبس نماید.

وی تأکید کرد: از مجموع 291 نفر که همزمان با میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز مددکار آزاد شدند، 50 نفر توسط خیرین و نیکوکاران و بقیه با پیگیری مددکاران و اعطای مرخصی پایان حبس توسط قضات دادسرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شب میلاد حضرت علی (ع) 291 نفر آزاد شدند

در شب میلاد حضرت علی (ع) 291 نفر آزاد شدند