مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 18:502021-02-24اجتماعي

ایجاد 12 هزار شغل برای مددجویان آذربایجان شرقی طی سال 99


مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به ایجاد 11 هزار شغل برای مددجویان در 11 ماهه امسال، گفت: تا پایان سال جاری، میزان شغل های ایجاد شده برای مددجویان استان به 12 هزار شغل می رسد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به ایجاد 11 هزار شغل برای مددجویان در 11 ماهه امسال، گفت: تا پایان سال جاری، میزان شغل های ایجاد شده برای مددجویان استان به 12 هزار شغل می رسد.

محمد کلامی امروز ششم اسفندماه، در نشست خبری رییس کمیته امداد کشور با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: امروز 5000 مددجوی کمیته به صورت خودکفا شده، از تحت پوشش کمیته امداد استان خارج شدند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان در تحقق برنامه اشتغال نیز عملکرد خوبی داشته است، افزود: در سال جاری نیز سهمیه ایجاد اشتغالمان حدود 9 هزار بود که در این رابطه بیش از سهمیه شغل ایجاد کرده ایم و تا پایان سال 12 هزار شغل برای مددجویان ایجاد می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: تمامی طرح کاریابی و وام های اشتغال استان نیز با همکاری مسئولان و بانک های استان جذب شده است.

وی با بیان اینکه ساخت فضای بهداشتی مددجویی دیگر اقدامات این نهاد است که امروز توسط رییس کمیته امداد کشور افتتاح شد، گفت: نزدیک 1100 واحد سرویس حمام برای مددجویان احداث و تحویل داده شد و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 12 هزار شغل برای مددجویان آذربایجان شرقی طی سال 99

ایجاد 12 هزار شغل برای مددجویان آذربایجان شرقی طی سال 99