مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 18:302021-02-24اقتصادي

همه حوضه های آبریز و سدهای خوزستان، در کنترل اند


استاندار خوزستان با بیان اینکه همه مسائل مرتبط با آب در استان در حال مدیریت است، گفت: همه حوضه های آبریز و همچنین روان آب ها و سدها در استان خوزستان، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه همه مسائل مرتبط با آب در استان در حال مدیریت است، گفت: همه حوضه های آبریز و همچنین روان آب ها و سدها در استان خوزستان، به خوبی در حال مدیریت و کنترل هستند.

قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت دیسپاچینگ آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از معضلات خوزستان این است که هم در سال های خشکسالی و هم در سال های پرآبی دچار مشکلاتی می شود و این مشکلات، بر زندگی مردم بسیار اثرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در آستانه بهار و احتمال بارش های بیشتر، برای بررسی آخرین وضعیت سدهای خوزستان و روان آب ها، دبی آب و پیش بینی های کارشناسان در خصوص احتمالات آینده، از مرکز مدیریت دیسپاچینگ آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان بازدید کردیم.

استاندار خوزستان گفت: یک سیستم مانیتورینگ بسیار قوی در این مرکز وجود دارد که می تواند وضعیت را از سرچشمه تا انتهای ورودی آب ها در اختیار سازمان آب و برق قرار دهد و مسیرهای مختلفی که ممکن است رودخانه طغیان کند و یا روان آب ها زیاد شود، در این سیستم دقیقا ترسیم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه حوضه های آبریز و سدهای خوزستان، در کنترل اند

همه حوضه های آبریز و سدهای خوزستان، در کنترل اند