مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 18:302021-02-24ورزشي

درخواست حسن یزدانی از وزیر ورزش: در سال المپیک از کشتی حمایت کنید


وزیر ورزش و جوانان، امشب همزمان با شب ولادت با سعادت حضرت علی (ع) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ی ورزشی آزادی تهران محل تمرین تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان حضور یافت.

- درخواست حسن یزدانی از وزیر ورزش: در سال المپیک از کشتی حمایت کنید وزیر ورزش و جوانان، امشب همزمان با شب ولادت با سعادت حضرت علی (ع) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ی ورزشی آزادی تهران محل تمرین تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار علیرضا دبیر ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین علی (ع) با اشاره به حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از کشتی گفت: ابتدا از تلاش ها و حمایت های آقایان سلطانی فر، صالحی امیری و علی نژاد تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان مسائل کشتی را دنبال می کند و تا جایی که می توانند هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک به کشتی کمک می کنند.

در ادامه محمد بنا گفت: ما در اردوها واقعا راحت هستیم و یکی از بهترین اردوهای ما در حال برگزاری است و امیدواریم که بتوانیم در رقابت های پیش رو موفق باشیم.

غلامرضا محمدی نیز تصریح کرد: اردوهای خوبی را پشت سر می گذاریم و کشتی گیران خود را آماده ی حضور در رقابت های کسب سهمیه و پس از آن المپیک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حسن یزدانی از وزیر ورزش: در سال المپیک از کشتی حمایت کنید

درخواست حسن یزدانی از وزیر ورزش: در سال المپیک از کشتی حمایت کنید