مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 18:202021-02-24بين الملل

آمریکا به دنبال بازگشت به شورای حقوق بشر


آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا که شورای حقوق بشر سازمان ملل را از طریق ویدئویی ضبط شده خطاب قرار می داد، گفت: خرسندم اعلام کنم که ایالات متحده قصد دارد برای عضویت در شورا در بازه زمانی 24-2022 نامزد شود و از همه اعضا می خواهم آمریکا را در این تلاش یاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه به نشانه تازه ترین تعامل بین المللی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن تا پایان سال جاری به دنبال انتخاب در شورای حقوق بشر سازمان ملل برای بازگشت به این نهاد است.

وی که شورای حقوق بشر سازمان ملل را از طریق ویدئویی ضبط شده خطاب قرار می داد، گفت: خرسندم اعلام کنم که ایالات متحده قصد دارد برای عضویت در شورا در بازه زمانی 24-2022 نامزد شود و از همه اعضا می خواهم آمریکا را در این تلاش یاری کنند.

آمریکا ژوئن 2018 در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ از این شورا خارج شد، اما دولت بایدن پیشتر در ماه جاری به عنوان ناظر به آن بازگشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد که دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا تلاش می کند آنچه را وی تمرکز نامتناسب مجمع ژنو بر رژیم صهیونیستی نامید، از میان بردارد.

وی گفت: ما از شورای حقوق بشر می خواهیم به چگونگی عملکرد خود نگاه کند که این مساله شامل تمرکز نامتناسب این شورا بر اسراییل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دنبال بازگشت به شورای حقوق بشر

آمریکا به دنبال بازگشت به شورای حقوق بشر