مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 17:352021-02-24سياسي

حرکتی جهادی از بانوان کرمانی؛ راه اندازی باشگاه رشد و پرورش تخصصی نوجوان


گروهی از بانوان کرمانی که در حوزه کودک و نوجوان تحقیقات زیادی داشته و برخی از آنان از حافظان و قاریان قرآن کریم هم هستند، با توجه به نیاز کنونی کرمان اولین باشگاه رشد و پرورش تخصصی نوجوان استان کرمان را راه اندازی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، کودک و نوجوان واژه هایی عمیق هستند که گاهی در بین خانواده ها کم اهمیت تر جلوه می کنند، با وجود پیشرفت سریع جوامع، هنوز اما کودکان و نوجوانان آن طور که باید جای خود را در اهمیت خانواده و جامعه باز نکرده و در بسیاری موارد نادیده گرفته می شوند که غالبا هم از روی کم آگاهی است.

اگر بخواهیم دقیق به پیشرفت جوامع نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که عامل این توسعه همین کودکان و نوجوان هستند، قشری که بزرگان دینی ما به آن ها اهمیت ویژه ای داده و والدین آنها را نسبت به مسائل کودکان و نوجوانان حساس کرده است.

کشور ما نیز در راستای همین تاکیدات اولیای دین، تا حدودی وارد این عرصه شد و می توان گفت، با وجود همه پیشرفت ها، هنوز جای کارِ زیادی دارد.

جای خالیِ این نقش اما در استان کرمان به شکل بزرگتر و پررنگ تری احساس می شود، که به همت گروهی از افراد دغدغه مند، اندک اندک به سمت بهتری می کشد تا بتوانند در سال های آینده، این نوگلانِ باهوش را به سمت درستی هدایت کنند و زمینه ساز تمدنی مهدوی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکتی جهادی از بانوان کرمانی؛ راه اندازی باشگاه رشد و پرورش تخصصی نوجوان

حرکتی جهادی از بانوان کرمانی؛ راه اندازی باشگاه رشد و پرورش تخصصی نوجوان