مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 17:302021-02-24فرهنگي

رواج هنر در جامعه آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: به هر میزان که هنر در جامعه رواج یابد، آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: به هر میزان که هنر در جامعه رواج یابد، آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند.

احمد حسین فتایی در آیین تجلیل از برگزیدگان لرستانی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان که امروز ششم اسفندماه برگزار شد، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر، اظهار کرد: هنرمندان استان در طی یک سال گذشته به خوبی خود را با شرایط موجود وفق داده و علی رغم بروز مشکلات، محدودیت ها و تعطیلی های گسترده به دلیل شیوع ویروس کرونا، در فضای مجازی به خلق آثار هنری پرداختند.

وی تصریح کرد: هنر علاوه بر انتقال مفاهیم ماندگار، تاب آوری اجتماعی را نیز افزایش می دهد و در شرایط موجود کشور، ایجاد نشاط و امید در جامعه و همچنین ترغیب مردم به رعایت دقیق پروتکل ها و محدودیت ها از وظایف هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه است که انصافاً به خوبی آن را جامه عمل پوشانده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سپس با اشاره به ظرفیت ویژه لرستان درزمینهٔ هنر موسیقی، خاطرنشان کرد: حفظ مقام های قدیمی و رواج آیین ها و رسوم بومی موردقبول جامعه در قالب موسیقی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مدنظر هنرمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواج هنر در جامعه آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

رواج هنر در جامعه آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد