مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 17:252021-02-24اقتصادي

آشنایی با لوله گالوانیزه و لوله داربستی با آهن فلز


همان طور که می دانید لوله های فلزی که به منظور حفاظت در برابر خوردگی و افزایش مقاومت آنها در برابر تاثیرات آب و هوایی توسط یک لایه ی نازک از جنس روی پوشیده شده باشد لوله گالوانیزه می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آهن فلز، در ادامه بیشتر در خصوص لوله گالوانیزه شرح خواهیم داد، مورد دیگری که درباره آن شرح خواهیم داد لوله داربستی است، که برای بازسازی مجدد بناهای تاریخی که در اثر گذشت زمان دچار فرسودگی و نابودی و تخریب شده اند استفاده می شود.

لوله داربستی از جمله از لوله های صنعتی موقتی، لوله داربستی می باشد که به منظور دسترسی به نقاط دشوار در هنگام ساخت و ساز و یا تعمیر ساختمان ها بکار گرفته می شود.

این لوله ها از لوله سیاه فلزی به طول 6 یا 3 متر متغیر، به روش نورد گرم ساخته شده اند که بصورت توخالی می باشند و هیچ گونه سیالاتی را در داخل خود جابه جا نمی کنند به همین منظور است که بعد از ساخت تحت هیچگونه تست آب یا گازی قرار نمی گیرند.

لوله داربستی دارای اتصالات مخصوص به خود و برای ساخت آن ها و همچنین ساخت خود لوله باید از مهارت کافی بهره مند بود چرا که در صورت فروریختن یک لوله داربستی خطر تلفات جانی بسیار زیادی به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با لوله گالوانیزه و لوله داربستی با آهن فلز

آشنایی با لوله گالوانیزه و لوله داربستی با آهن فلز