مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 17:252021-02-24اقتصادي

طرح آبرسانی به 61 روستا به بهره برداری رسیده است


مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: در سالجاری آبرسانی به 61 روستا با تدارک زیرساخت های مناسب به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: در سالجاری آبرسانی به 61 روستا با تدارک زیرساخت های مناسب به بهره برداری رسیده است.

بهنژاد در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به 11 روستا در مناطق محروم استان اردبیل اظهار کرد: در قالب پویش الف ب ایران در دو مرحله پروژه های آب و فاضلاب استان به بهره برداری رسیده که در مرحله اول برای 50 روستا و مرحله دوم آبرسانی به 11 روستا با تجهیزات و زیرساخت های مناسب به سرانجام رسیده است.

وی تصریح کرد: در قالب اجرای این پروژه ها اهالی 61 روستا از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند به طوریکه در اجرای این پروژه ها از منابع ملی استفاده شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: در پروژه آبرسانی به 11 روستا که همزمان با طرح های توسعه فاضلاب به بهره برداری می رسد، 652 خانوار با پوشش جمعیتی دو هزار و 226 نفر از آب سالم بهره مند شده که شرکت آب و فاضلاب استان بیش از 10 میلیارد تومان برای این پروژه ها سرمایه گذاری کرده است.

بهنژاد حجم عملیات اجرایی را 800 متر مکعب ذخیره منابع آب و اجرای 37 کیلومتر خط انتقال اعلام کرد و افزود: چهار ایستگاه پمپاژ و بیش از 12 کیلومتر توسعه شبکه در داخل مناطق ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی به 61 روستا به بهره برداری رسیده است

طرح آبرسانی به 61 روستا به بهره برداری رسیده است