مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 15:152021-02-24سياسي

معاون استاندار تهران: از هویت سازی شهری در تهران غفلت کردیم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: بعد از انقلاب غیر از چند بنا در تهران نظیر برج میلاد به لحاظ معماری شاهد تحولی شگرف نبودیم و شاید به لحاظ سیاست گذاری در خصوص هویت بخشی به شهر و استان تهران کم کار بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران امروز در آیین تجلیل از مهندسین این حوزه اظهار کرد: باید در راستای معماری ماندگار و متمدن گام برداریم و نقش مهندسی پایدار را به خوبی ایفا کنیم؛ تمدن ما با آثار و ابنیه ای که از خود باقی گذاشته ایم شناخته می شود.

وی گفت: در طول تاریخ قبل از اسلام و بعداز اسلام همواره شاهد سیر تحول معماری و مهندسی در ابنیه و ساختمان ها در کشور بودیم اما بعد از انقلاب غیر از چند بنا در تهران نظیر برج میلاد به لحاظ معماری شاهد تحولی شگرف نبودیم و شاید به لحاظ سیاست گذاری در خصوص هویت بخشی به شهر و استان تهران کم کار بوده ایم.

  معاون هماهنگی عمرانی استاندار تهران ادامه داد: باید به زیباسازی و پاکیزه نگه داشتن شهر دقت کنیم، متأسفانه امروز در شهرها شاهد آشفتگی و ناهنجاری در ساخت وساز و طراحی ساختمان هستیم و هیچ گاه نباید به دیدن این مناظر عادت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: از هویت سازی شهری در تهران غفلت کردیم

معاون استاندار تهران: از هویت سازی شهری در تهران غفلت کردیم