مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 13:552021-02-24فناوري

مخابرات سمبل و نماد توسعه همیشگی صنعت ارتباطات کشور بوده و هست


گویا امید به اصلاح سخنان و رویکردها در مجموعه وزارت ارتباطات بیهوده است و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیگر مخابرات را از خانواده خود نمی داند.

- اخبار شرکت ها؛ بهانه این توضیحات، صحبت های وزیر ارتباطات در افتتاحیه نمایشگاه تلکام 99 است که باز هم به مخابرات حمله کردند و همچنان به این سوال اساسی پاسخ نمی دهند که چرا تا سه ماه پیش مخابرات از نظر ایشان، کاملا گل و بلبل بود.

لطفا به خاطر دستمالی، قیصریه را به آتش نکشید و از عواقب صحبت های خود آگاه باشید.

آقای جهرمی، مطمئن باشید مردم آگاه تر از این حرف ها هستند و فهمیده اند شما صرفا به بهانه ی خارج شدن شخص موردنظرتان از مدیرعاملی شرکت این همه جار و جنجال به راه انداخته اید.

    این گونه روش ها با هر هدفی که باشد، نتیجه ای جز به آشوب کشاندن و خراب کردن بازار رو به توسعه ارتباطات و مخابرات کشور که نیاز حیاتی مردم است نخواهد داشت.

مخابرات همواره تابع سیاست های ابلاغی بالادستی و رگولاتوری بوده است و حداقل انتظار این است که اگر به خواسته های به حق مخابرات در راستای توسعه توجهی نمی شود،  منطق و اصول در صحبت ها مراعات شود.

کار از توصیه به وزارت ارتباطات برای هم افزایی به جای تلاش برای واگرایی در صنعت مخابرات گذشته و اکنون، متاسفانه تکیه بر ملاحظات شخصی و جناحی، وزیر  محترم ارتباطات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخابرات سمبل و نماد توسعه همیشگی صنعت ارتباطات کشور بوده و هست

مخابرات سمبل و نماد توسعه همیشگی صنعت ارتباطات کشور بوده و هست